Nysnø og nytt prosjekt!

Jøss, har visst glemt hele bloggen i dag eg, ikke det at eg har hatt det travelt akkurat, har bare gitt f… i verden og kost meg uten bekymring. Sto opp i helt ok tid til å være lørdag, og rakk til og med ned før Tass og far kom inn fra tur. Det var nok ikke dumt, for ute hadde det kommet 20 cm snø i natt, og mye av den snøen hadde hengt seg fast i pelsen til Tassen. Det hadde vært deilig å få hoppende opp i senga eller! 

Tassen gikk raka vegen hjem, ikke særlig begeistra for høy snø!

Nok en lang tur i dag, vi er i godt driv nå Tassen og eg. Heftig på trimmer’n i vinter, og med DENNE er det null stress. Siden det hadde kommet så mye snø gadd vi ikke gå rundt jorde, det ville blitt litt heftig for bikkja som er så kort i lortefallet. Vi rusla heller et godt stykke bortover veien her, skar av inn på en grusvei. Tenkte at selv med høy snø var det bedre enn jorde, men det var ikke bare enkelt. Tassen måtte hoppe for å komme seg på frem, han ble nok litt kald på arvegodset, og undertegnede fylte raskt skoene med nattens nysnø.

Joda, det er vakkert, men nå er det vel nok?

Nei, vi tok til takke med litt kortere tur enn planlagt, lekte heller litt i snøen, det ble da jaggu trim nok! Og vel hjemme fikk eg endelig sydd att hølet under armene på kjolen, og i tillegg justert den litt på magisk vis, så nå er den ferdig og helt toppers. Tredde bare en tråd rundt halsen på kjolen, stramma litt og knøtt, så kjolen henger litt høyere på meg. Det gjorde saken veldig mye bedre. Og nå er eg pokker meg i gang med ei lue som sikkert blir for lita, men det får veie opp for den litt store kjolen. Noe superstrikker blir eg aldri, men koser meg da underveis likevel.

 

@docogdask

2 thoughts on “Nysnø og nytt prosjekt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top