Produktiv lørdag!

Dagen i dag starta med en velsmakende omelett etterfulgt av en dusj, for eg måtte igjen ut på handling. I går kjøpte eg hårbleiking fordi ei venninne skal hjelpe meg med det i morgen, men etter å ha prata med henne kom vi frem til at eg hadde kjøpt helt feil type. Håret mitt er ganske så merkelig, det er derfor eg har vært så trofast mot Veronica på Vestlandet. Det er, som kjent, litt i lengste laget å dra til Vestlandet bare for å ta etterveksten, så ei venninne her har sagt seg villig til å bidra. Veronica er rett frem og ærlig, og ba meg kjøpe DENNE også for å være sikra mot gulskjær. Da gjør eg som eg får beskjed om!

Under mine første boots på ei søyle farfar har dreid, gitaren etter bestemora til Doc, og god lampe, der bør det være inspirasjon nok til litt håndarbeid!

Doc hadde også ærend, så vi dro som et gammelt ektepar ut på en handlerunde. Første stopp Biltema. Der valgte eg å bli sittende, kjente eg var litt trøtt og måtte fordele kruttet utover dagen. Doc kom ut med en full pose av ting han trenger i garasjen, og turen gikk til Jysk. Her kjøpte eg en sårt etterlengta lampe, en som skulle stå i strikkekroken min. Siste stopp ble på Kløfta hvor eg raskt fant riktig bleiking, DENNE som blir veldig lys. Satser på det er riktig nå.

Hjemme fant Doc ut at han skulle til foreldra en tur, han var så hyggelig å ta med Tassen, bare for at eg ikke skulle ha noen unnskyldning til å slippe unna husarbeid. Da kan du si eg var glad i au pair’n, han tok seg nemlig av både støvsuging og gulvvask. Eneste eg måtte gjøre var å ta en dans med gode gamle Miele på steder au pair’n ikke kommer til. Ble for så vidt tungt nok det, men deilig å slippe alt sjøl da.

Mangler bare vin nå, men gidder ikke reise meg, og vil ikke plage Doc…

Velfortjent satt eg meg i strikkekroken, med ny lampe, tok noen omganger på denne sokken til Claes. Går vel treigt for tida ja, skylder på tynn tråd og tynne pinner! Eneste strek i regninga nå; eg plutselig kom på at eg hadde vaska klær. Hvor blåst kan man egentlig være? Visste jo at eg var trøtt, og nå måtte eg henge opp klær! Nå var det like før eg måtte låne morgendagens energi, og det går ikke da eg skal være sosial og få hjelp med håret i morgen! Heldigvis tilbød Doc seg å fikse middagen enda han var like sliten, gullgod den mannen der altså!

 

Snap/Insta

One thought on “Produktiv lørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top