Siden det er innsida som teller!

Ja i dag var eg tilbake på jobb, alt som skulle til var én dag bare. Godt når det går så fort over da. Men altså ja, litt sliten selvsagt, og da var det nok helt greit at eg måtte dra litt tidligere i dag. Er jo det indre som teller, så eg dro på MR. Ja nå var det bare av kneet, det har verka i 15-20 år nå, kanskje greit å få det undersøkt.

Vakker kunst på Aleris Røntgen da, tarmer og underliv…

Etterpå dro eg på Fuji Sushi og henta meg en bedre middag. Doc sa han ikke var sulten, så eg bestilte litt ekstra til meg i tilfelle. Ja, ganske så riktig, det var nok lurt, for Doc lurte i seg neste halvparten. Vi prøvde faktisk en ny meny i dag, maki med kamskjell, og fritert scampi i rispapir, det kan anbefales!

Er så godt vettu!

Doc har vært litt her og der, fått tak i takrenne til garasjen, og ny kran til vogna. Da begynner det jo å dra seg til, og vi et ett skritt nærmere tur nå.

Ellers har vi ikke gjort stort, det går i Netflix og chill, som ungdommen sier. Nå ser vi sesong to av Ragnarok, en steike bra norsk serie om norrøn mytologi i dagens samfunn. Absolutt å anbefale! Så får dere alle ha ei fortreffelig flott helg!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Siden det er innsida som teller!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top