To mål i en tynn tråd!

Ja, hva skal en si? Punkt én av målene mine holdt på å ryke i dag alt! Eg skulle jobbe mer. Joda, kom på jobb 2,5 timer forsinka i dag eg, sånn for sikkerhets skyld. Gikk eg for hardt ut med målene? Nei, tror ikke det, men eg glemte å sette på alarmen i går kveld. Er det mulig? Ja, tydeligvis. Nå er eg 20% sykemeldt, så eg skal da få timene mine denne uka uansett. Det ordner seg alltid på et vis.

Etter jobben dro eg innom Kløfta, først innom apoteket. Neste uke skal det slanger inn både her og der, eller i hue og rævva som mange sier på Østlandet, og det stemmer jo for så vidt. Men da må eg forberede meg med en sånn trivelig kur, den som gir meg førsterett på dassen i ca 8-10 timer. Eg kjøpte Picoprep i dag for å slippe å komme på det i siste liten, sånn som eg vanligvis gjør. Da er eg klart for faste og tømming. Ja, her er vi ekte og ærlig!

Fordi eg fortjener det, eller trenger det da…

Et annet mål var jo å ta mer vare på meg sjøl, da inkludert å spise ting som gjør meg godt. Godteri er godt, men ikke godt for kropp, så det skulle jo kuttes ut i hverdager. Men er egentlig kake godteri? Den kaka i datohylla ble i alle fall med hjem sammen med varene på dagens liste. Doc sto for dagens ernæring, og da eg kom hjem med nyinnkjøpte poteter og sopp kunne han gjøre det om til et fortreffelig måltid sammen med koteletter. Dessert ble selvsagt kaka.

Planen min etter mat var strikking, men du vet hvordan det er å forsove seg, man blir et vrak resten av dagen. Det kombinert med at eg har jobba litt lenger i dag, gjorde at dette skroget trengte en ettermiddag i vater. Joda, eg har mer å gå på, men gidder ikke gå på en smell helt enda liksom. Nå ligger strikketøyet på bordet og ler av meg, men sorry Claes, disse sokkene dine kommer til å ta litt tid.

 

Snap/Insta

4 thoughts on “To mål i en tynn tråd!

  1. Jeg kjenner til dette med å forsove seg altså, skikkelig dritt rett og slett. Og hele dagen blir på en måte ødelagt føler jeg, men men ikke alltid at ting går som man vil. Men du , disse målene dine var jo bra mål da. Keep up

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top