Ulykke og sinte kjerringer!

Ja du leste riktig. Jeg stoppet på en butikk for å gjøre noen enkle innkjøp i dag, i et jævlig føre med snø og slapps. Litt dårlig tid hadde jeg og i det jeg kaster meg inn i bilen. Ryggekamera var dekket av vinter, og bakvindu er det jo ikke på denna bilen. Sjekket speil og trodde alt var i orden, river så bilen i revers og begynner å rygge, og får høre en helvetes tuting.

Bråstopper så for å gå ut og se hva dette var for et spetakkel, og tror du pokker meg ikke det står en bil bak meg du da, med ei illsint kjærring inni, og en masse banneord og gud vet hva?! Og jo, selvsagt hadde hu langefingeren trøkkt godt opp i vinduet, så det var liten tvil om hva hu mente om meg som sjåfør. Jeg beklaget meg så godt det lot seg gjøre, og tenkte det er godt vi har sånne perfekte sjåfører som aldri har holdt på å rygge på noen eller lignende.

Det var her det bare var så vidt plass til et hårstrå mellom!

Joa, jeg holdt på å rygge på henne, det var nok ikke mere plass igjen enn til det berømte håret. Så litt flau satte jeg meg pent inn i bilen igjen. Kjørte litt frem så hu kunne komme seg frem, noe hun gjør med gassen i bånd og full spinn på hjula. I det jeg på nytt setter bilen i revers så hører jeg et stort smell, og tenker hva faen, traff jeg noe? Men neida, tror du ikke denna illsinte kjærringa hadde trøkkt seg godt inn i bilen på andre siden av meg da?

Jeg gikk på nytt ut av bilen for å se hvordan det hadde godt. Det hadde godt bra med følka i hvert fall, men kjærringa var ikke noe mindre sint. I det hu ser bort på meg for å si noe, så sier jeg før henne «Ja det er fort gjort», før jeg setter meg i bilen og kjører pent vekk. Kunne nå se i speilet at det kunne virke som det var to sinte kjærringer som sto igjen på parkeringa utenfor butikken. God helg og kjør pent!

– Doc

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

7 thoughts on “Ulykke og sinte kjerringer!

  1. For en opplevelse. Hadde opplevd før at handlevogna mitt ble tatt av vinden og traff en bil. Jeg måtte vente på eiren, men ha sa at skaden var der fra før. Så jeg var heldig:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top