Vi har jobba på egenhånd!

Om man absolutt må trekke frem noe positivt ved denne pandemien er alt vi får gjort hjemme når det ikke skjer en dritt andre steder. Er snart ferdig med neste års ved alt. Det vurderes til og med å felle fler trær, eller det vil si, Doc har vel egentlig planlagt det alt og da dilter denne dragen lydig etter vettu.

Vi gjør vanligvis mesteparten av hogsten sammen, men det er faktisk begrensa hvor mye vi orker av hverandres tryner. Joda, vi er glad i hverandre og alt det der, men vi ser jo bare hverandre utenom jobben, det er da vi må gjøre noen drastiske grep for å ikke klikke på hverandre.

Ja dette er da altså eneste bilde eg har rukket å ta i dag, og det er av stilongsen til Doc etter vask! Ikke tenk på sveisen min, pynter meg ikke for husarbeid. Og ja, vi har camo tapet…

Mens han har drevet ute har eg dermed hatt en gylden mulighet til å skinne litt for meg selv inne. Det ble flere maskiner med klær, støvsugd hele huset, bytta på senga, og gjort det litt triveligere på soverommet. Da eg var ferdig med støvsugeren kom forresten Doc plutselig inn, full av spon og rusk fra veden, for å lage seg mat. Er ikke det typisk, så vet ikke eg!

Trua han med at eg aldri mer gidder støvsuge om det skulle være forgjeves, og fikk da trumfa gjennom at han måtte ta av seg klærne på badet før han gikk inn. Han var nok enig, måtte bare få tenkt seg om.

Dagens belønning ble en velsmakende luksusmiddag bestående av villsvinburgere med blomkålris og maiskolber. Kombinasjonen som muligens kan høres noe fjern ut, var derimot fortreffelig, og ble komplementert av sjokolade og et lite glass vin til dessert. Altså en helt utmerket lørdag.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top