Mat

Advent! Luke 16!

16.desember ble det brente mandler…

Joda, i dag hadde eg faktisk tenkt å lage brente mandler og karameller. Har sett på bloggen til Ida Gran Jansen at eg har en lang vei å gå for å ta henne igjen, men så er hun nok litt over gjennomsnittet glad i å bake også da. Vil bare ha frem at slik hun holder på er over en hver husmors evne, hun er ei stjerne innen søtsaker.

Men! Nå ble det ikke noe hokus pokus på kjøkkenet med Dask i dag, for Doc hadde andre planer (heldigvis). Han lager dådyrsteik til middag, og har invitert svigers, så det blir nok mye mer koselig enn brent kjøkken med Dask. Vel, maten var god, og selskapet var hyggelig. Eg klarte selvsagt å brenne meg på mandelpotetene, så det ble jo for så vidt brente mandler på meg til slutt.

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Advent! Luke 16!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top