Det går likar no!

Og enda kaldere ble det, i morges var vi tilbake på -20 grader! Den morgenkåpa mi holder jaggu mål må en si, men tror ikke eg skal utfordre skjebnen ved å bli der ute, får holde med å løpe ut og starte bil. Men god er den i alle fall! I morges var eg så pass i svime at noe lunsj aldri rakk bli med meg, og da eg kom på jobb glemte eg å fylle kaffekoppen. Det var en sånn dag ja, bare å bite tenna sammen og gå på med nebb og klør!

Glad for lillelørdag og bedre form!

Det ironiske er at det var ikke en sånn dag, da eg omsider fikk litt eliksir fra kaffeautomaten kom formen på løpende bånd. Dagen har gått fortreffelig bra, og det minker på smertene. Akkurat som man vil ha det, og da er det liksom helt ok å være litt svimete på morgenen.

Dro rett hjem etter jobben og slang ræva nedpå noen minutter. Rakk ikke mye hvile da det var min tur til å lage mat. I dag ble det ei god gammel oppskrift hjemmefra, hatt lyst på det lenge, det er billig og enkelt, så da var saken biff, eller fisk da. Eg lagde plukkfisk etter mamma og pappa sin oppskrift, og den er bare best. Doc tok til og med to porsjoner. Kan dele oppskrifta i morgen om ønskelig!

Link til lakkene i avsnitt under!

Ellers har eg funnet frem en ny neglelakk, vi sitter jo uansett bare her og sløver. Tror ikke det er noen tvil om hva som er favorittmerke mitt, og i dag blir det DENNE fargen. På meg da selvsagt, tror nemlig ikke Doc er så gira på rosa negler. Dytter først tilbake neglebånda litt, så vasker eg neglene med neglelakkfjerner for å få bort fett og sånn, og så er det bare å begynne. To lag lakk og ett lag med topcoat, eg foretrekker DENNE fordi den holder lenge. Nå får vi snakkes så eg får fikse disse klørne!

 

Snap/Insta

4 thoughts on “Det går likar no!

    1. Eg har sjeldent pleid å bruke det tidligere, er først nå siste årene at eg har gidda 😅 Men det er ikke så vanskelig, og kommer det utafor blir det borte i dusjen 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top