Fordi eg fortjener det!

I dag våkna eg mer opplagt igjen, rart hvor varierende alt kan være til tider. Mindre magesmerter, men fortsatt noe hjertebank. På jobb gikk det greit unna frem til lunsj, men eg ble veldig sliten etter å ha spist. Da fant eg ut at eg ville ha noe skikkelig godt til middag, noe eg følte eg fortjener nå som det har blitt litt mye «svinn på helsa». Sendte mld til Doc, og han var klart enig i å ha sushi i dag.

På sofaen med Tassen

Først prøvde eg å bestille via nett, men noe gikk galt underveis. Bestemte meg da for å bare kjøre til Fuji sushi på Jessheim etter jobb for å bare bestille og vente. Det er vel verdt det. Vel hjemme logra både Doc og Tassen, det lukta godt fra posen eg hadde med. Og det hadde kommet en varelevering eg virkelig digger, men den forteller eg mer om i morgen. Tassen fikk så klart ikke smake på sushien, tenker teriyakisausen kan bli litt sterk for han. Men han fikk smake litt scampi, tror han glemte å tygge, og det gikk ikke lang tid før han masa om tur.

Doc derimot sleit litt med hodepine, så han spiste ikke så mye. Eg spiste desto mer. Hater matsvinn, her kastes ikke mer enn ytterst nødvendig. Derfor har eg forresten blitt flinkere til å ta middagsrester med til lunsj på jobb også. Men tilbake til saken, eg spiste opp all sushien, en og en halv porsjon inkludert forrett. Det var skikkelig lurt, for nå er eg slapp og full av magesmerter igjen, tenkte ikke på at det er chili i teriyaki. Men i det minste lykkelig mett. Er fast bestemt på å ikke slutte å leve selv om eg har både hjertefeil og crohns. Eg må kanskje lære å ta ting litt mer piano, men eg skal da absolutt fortsette å ha det moro og spise god mat innimellom! Dessuten har vi noen prosjekter vi elsker å jobbe med!

Snap / Insta

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top