Leieboeren overraska i dag!

Dagen starta med en forsovelse, og da blir jo vanligvis resten av dagen helt ødelagt, hvilket eg følte den virkelig kom til å bli. Kasta meg rundt, fikk på klær, lufta Tassen, og freste avgårde til jobb. Der venta stemplingsuret og kaffeautomaten høflig, og med ett var dagen en kopp kaffe bedre. Utrolig nok gikk det uvanlig raskt å starte opp PC’n også, og med litt musikk på øret var eg klar for å gripe dagen, bare en halvtime for seint.

Begge godplassene i sofaen opptatt…

Resten av arbeidsdagen gikk fortreffelig bra, og jaggu fikk eg det etterlengta anropet fra Aleris. De kunne ikke fortelle annet enn at de venter selv svar fra LHL sykehuset, men da har eg i alle fall purra. Vel hjemme ble eg overraska av leieboeren. Endelig har hun begynt å gjøre noe her i huset. Hun hadde nemlig både gått tur med Tassen, og laga middag. Dæven steike, vi fikk kylling og fersk pasta, med – hold deg fast – grønnsaker til! Det er noe vi ofte glemmer skjønner du…

Ser ikke vondt ut!

Etter middagen ble det jo en litt lengre tur igjen, Tassen, leieboeren og meg. Ja nå er vi virkelig i gang med SK2020. Vel hjemme sto fortsatt kjeler og tallerkner på kjøkkenet etter middagen. Joda flink leieboer som fôrer oss, men ryddinga måtte eg ta selv. Det var vel egentlig greit, eg kan gå ganske så langt for å slippe å lage mat, så eg tok meg av den ryddinga uten protester. Nå er vi tilbake i feiden over sofaen, for mens eg rydda la leieboeren seg i sofakroken, og eg må sitte oppreist. Og så har ingen huska å kjøpe chips engang! Men alt i alt ble det likevel en bra dag på tross av forsovelse og manko på chips.

3 thoughts on “Leieboeren overraska i dag!

  1. Pen ho leieboeren din.
    Surmelk og heime laga flattbrød med sukker er godt. Bedre enn kavring.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top