Når Doc er borte…!

Du vet dagen ikke starter på topp når du har søvnmangel fordi gubben slapp en som reiv så gæli i nesa at du våkna og ikke fikk sove igjen. Eimen la seg innen rimelighetens tid, men skaden var skjedd, eg var lys våken ei god stund før eg slokna igjen. Det endte med at han måtte vekke meg fordi eg ikke hørte alarmen i morges, og eg kom noen minutter for seint på jobb. Ellers gikk det for så vidt greit på jobben i dag da.

Hjemme venta spareribs av villsvin med potetbåter, grønnsaker og maisstuing til. Et himmelsk måltid som slo oss alle ut på sofaen ei lita stund. Bør vel også skrives hjem om at vi har fått unna oppvasken og klesvasken i dag. Nå tillot strømprisen endelig litt husarbeid igjen.

Ikke vår sterkeste side dette…

Vel vel, Doc dro ut en tur i ettermiddag, og da var vi raske med å benytte oss av sjansen til å gomle litt godterier. Først rydda eg kjøkkenet etter middag, mens leieboeren vaska badet, og etterpå poppa vi resten av popkornet. Var akkurat ei vending igjen, og planen var å få det i oss og skjule alle spor til Doc kom hjem. Skal nevnes at ingen av oss er god på å poppe vanlig popkorn, så det ble riktignok litt tørt smakløst sprettkønn igjen til Doc også.

Brynhild og Rudolf, røde med skakke bryn…

Ut på kvelden kom leieboeren med dette skjønnhetstyranniet sitt igjen, disse ansiktsmaskene vi skulle ta i forrige uke. Hun med en skrubbmaske og eg med noe moist greier. Dette satt vi med helt til vi oppdaga at vi ikke tålte det og ble knall rød begge to! Men vi var visst ikke helt ferdige da vi vaska dette av, for da skulle vi nemlig farge bryna. Jaja, vi avslutter kvelden med «solbrente» fjes, skakke bryn og litt sjokolade.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Når Doc er borte…!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top