Shopping og litt feiring!

Enda trøttere i morges, sløv i både blikket og loftet da eg leita etter nøkkelen etter eg hadde starta Forden. Er så mygla for tida at eg snart ikke vet forskjell på kvikklunsj og rislunsj, men godt er det begge deler da. Kom meg på jobb og gjorde en dugende innsats for samfunn og fedreland før eg tok helg. Fredag er virkelig ukas beste dag, da vet man at de neste to morgenene skal den hersens flyalarmen på tlf holde godt kjeft.

Trøtteste fredagstryne i morges!

Får jo alltid spørsmål om eg hater jobben når eg nevner helg. Liker jobben min eg, trives som pokker, men når pulsen går i forbrenningsmodus og man blir svett av å gå ut og starte bil i -5, da trenger man helg mer enn noensinne. Vel vel, tilbake til fredagen, etter jobben skulle eg møte Tonje, dattera til Doc ja. Vi skulle på en annerledes shopping i dag. Hun bestemte seg for en stund siden at det var på tide å ta lappen, nå var hun klar som et egg.

Oppkjøringen var i går, og hun bestod med glans. Med rykende ferskt sertifikat i hende ble hun naturligvis ivrig på neste steg, og det endte med at hun og Doc dro og kjøpte bil, og nå skulle hun gjøre den litt personlig. Vi møttes selvsagt på Biltema, hvor hun skulle ha interiørrens, ladekabel til tlf, spylervæske og litt sånn diverse. Så lykkelig da vettu, og med meg diltende etter som verdens stolteste stemor!

En liten gratulasjonsgave til sjåføren!

Etterpå kjørte hun hjem til oss, mens eg stakk innom butikken. Kom brått på at vi hadde glemt spylervæske, så eg kjøpte det med til henne, og da eg kom hjem fikk hun den og en sjokolade som «grattis med lappen» gave, bare for moro skyld. Etter å ha beskua gliset ei stund, fått litt hjelp av Doc og pappa, kjørte hun videre på jobb. Hun har i mange år klart seg med tog og buss, men eg lurer på om hun kanskje har tatt tog til jobb for siste gang nå. Og nå feirer eg med et velfortjent glass vin!

 

Snap/insta

4 thoughts on “Shopping og litt feiring!

  1. Mest sannsynlig at det er veeeldig lenge til det blir buss eller tog til jobb nå ja🤣 Det er jo rågøy å kjøre🥳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top