Stigende form og sprøyte i ræva

Tirsdag alt, og eg kjeder meg fortsatt. Kan se ut som om denne kjedingen min fører i riktig retning, for selv om eg var treig ut av bingen i morges, var eg i litt mindre ustand. Dette lovde så bra at eg fant frem strikketøyet, og jaggu fikk eg strikka noen omganger også. Nå gjenstår tommelen på venstre pulsvarmer. Videoen eg lærer fra viser bare høyre, og eg fungerer enda ikke nok til å tenke motsatt på venstre.

Tror faktisk eg skjønner løsningen nå!

La gå, eg etterspurte tips fra ei venninne og muttern, gir meg ikke så fort. Det ble pause i spøtet, og Tassen skulle få oppmerksomhet. Men ikke av den moro typen. Endelig var pelsen helt tørr, så eg kunne børste han. Uansett hvilken type børste, kam, eller børstehanske eg bruker tror han at eg kverker han. Med en dentastix i ene hånda og børsten i andre, fikk vi omsider av en halv hund.

Et venterom kan være riktig så avslappende.

Etter børsting var planen å vaske bobil, men det slapp eg jaggu. Legen ringte og kalte meg inn igjen i dag. Nå var det ikke noe heidundrende alvorlig, bare litt lav verdi på B12. Vi er litt usikker på om dette har noe å si da formen min mest sannsynlig er laber pga hjertefeil og crohns, men det er verdt et forsøk å kjøre på med litt B12. Dermed fikk eg sprøyte i ræva, og må ta det hver 14. dag ei stund. Kanskje det til og med virker?

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Stigende form og sprøyte i ræva

  1. God bedring o god påske🐣regner med dere skal på tur?

    Super Selma genseren din er kjempefin!

  2. Her har det vært minimalt med kjeding siden fredag. Hatt besøk av bloggvenn og venn fra Bergen. Hun bor på hotell altså, men vi farter byen rundt sammen, shopper, spiser, skravler og går lange turer. Mye kafeer og bare veldig sosialt 🙂 Hun reiste i går. I dag er det “avslapping” fra all moroa, og pakking til tur til Hvasser. Veldig fin den genseren din, og imponert over at du strikker ting med tomler og sånt 😀 Ha en fin dag 🙂

    1. Så koselig da, alltid moro med venner på besøk 🤩 Målet mitt er å kunne strikke sånne gensere selv, men må gjennom en del teknikker først 😅
      En fin dag ønskes deg også, og god tur 🤩🐣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top