Straks påske, men ikke helt ferie!

Reklame | Cubus

Har hatt skikkelig feriefølelse i hele dag, ja selv om eg faktisk må på jobb i morgen også. Det var likevel høy musikk og gauling i førersetet på Forden på vei hjem, klar for å slappe av med påskegodt og god mat. Men gleden tok en brå vending da eg kom hjem. Etter å ha felt, kappa, kløyvd og stabla nesten åtte kubikk ved nylig, da var det nedslående å se enda mer tømmer på gårdsplassen her.

Nå var eg egentlig klar for vin og puslespill hele påsken…!

Det har forresten gått opp for meg at vi begynner å bli voksne her. Det er unektelig litt skremmende at dagens høydepunkt i underholdningsverden har blitt nyhetene. Kan muligens ha sammenheng med at alle kanalene nå samarbeider om å kjede oss ihjel med de samme filmene de har sendt i ti år nå.

Siden det er lite tidsfordriv på titteboksen blir eg sittende å glane på nettet, og der er det faktisk litt interessant om dagen. Nå har Cubus lansert et samarbeid med ett av mine favorittmerker, Wrangler. Eg har alt plukka meg ut flere plagg som enda ikke er i butikk, men vil også tipse om denne turbuksa HER. Den ser fantastisk god ut, er grei pris, og ikke minst ser den kul ut. Så den skal eg handle meg.

Denne skal eg ha, er slitesterk nok til å drive ute med, og pen nok til å brukes blant folk!

Ellers har eg begynt å gruglede meg litt til denne vaksina nå da. Nei ikke bivirkningene, det er den nåla som uroer meg. Nå er ikke eg noe pingle vanligvis, godt vant til både blodprøver og veneflon. Men når man ser på nyhetene hvordan de setter vaksina kan det få selv Chuck Norris til å skjelve i knærne. Nåla kjøres med fart langt inn i humerus. Vel, eg har hele påsken på å grue meg.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Straks påske, men ikke helt ferie!

  1. Takk for at du tar vaksina på vegne av meg som må vente lenger pga graviditet ❤️ God påske til dere!

  2. Selve stikket var ikke vondt. Ikke noe å grue seg til. Det ser værre ut enn det er😊 Fikk litt vondt i armen på kvelden og dagen etter, det var alt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top