Surra det greit til nå!

God aftens godtfolk! I dag har hodet stort sett jobba på egenhånd her. Hvordan det gikk til vites ikke, men eg stempla inn før tida i morges. Kom raskt i gang, men måtte like raskt løpe på dass. Det eg trodde var akutt heftig forkjølelse viste seg å være et plutselig anfall av neseblod med ordentlig sprut. Jaja, det skjer nå fra tid til annen, så eg fikk omsider stoppa det og kunne jobbe videre. Etter lunsj skjedde det samme, helt plutselig.

Say yes to the dress!

La også merke til at eg hadde gjort noen tullete feil på jobb, og ellers minna hode om bomull. Konkluderte med at eg var sliten, for det er ofte da sånt skjer. På tlf tikka det inn flere meldinger. Doc hadde vert på etterkontroll med Subaruen, så den går et par år til. Supert! Og så fikk eg hentemld fra postnord. Kunne ikke skjønne hva det var da eg kjørte innom Kløfta på vei hjem. Kjolen eg bestilte hadde kommet, og den var bare så fin, dog noe gjennomsiktig. Det løses med bikini under! Link til kjolen HER, men vær rask, den er straks utsolgt!

Kan ha den nedfor skuldrene

Middagen i dag ble såre enkel, og ikke minst billig. Kan poste oppskrift på den i morgen, for det orker eg ikke nå, det var forresten lapskaus. Etter mat var planen å sitte helligt i ro, ha beina høyt, og ikke gjøre en dritt. Vel… Da var Doc kjapp med å minne meg på klesvasken eg ba han sette på, bare å kråle meg opp trappa og finne stativet. Deretter bar det rett i godstolen!

Eller over skuldrene

Nå skulle eg endelig få slappe av med strikking og tv. Har fått grei beskjed om å lese oppskrift høyt mens eg utfører uten å tenke. Da var det jo topp at det med markør og plassering står lenge etter «øk jevnt fordelt». Jepp, nå må flere omganger rekkes opp igjen. Slengte pent fra meg strikketøyet før eg gjorde mer feil, gikk og satte meg på dasslokket, og blogga. Du vet når du er så trøtt at du er frostig? Min guilty pleasure er å sitte på badet og kjenne varmekablene under føttene før eg legger meg. God natt!

 

Snap/insta

4 thoughts on “Surra det greit til nå!

  1. Synes kjolen var finest over skuldrene 🙂
    Så irriterende slike dager, både neseblod og strikkefeil, da er det best å legge seg ned, å håpe alt er bedre når du våkner på nytt. God natta

  2. Ja den kjolen kledde deg !! Lekker rett og slett! Jeg har noen kjoler der det “følger med” underskjoler med stropper 🙂 Jeg bytter de rundt på andre kjoler der de behøves ;-D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top