Tanker fra den hvite hest!

Merker at eg er tilbake i full jobb ja, det går helt greit, men blir jo sliten selvsagt. Tar det med knusende ro og satser på at det går seg til. Det går med litt kaffe og gulrøtter, aner ikke om gulrota gir noe energi eg, men er det så viktig? Den er sunn da, så da føler eg meg i det minste litt sunn, og så er den god.

Visste du forresten at man ofte er mer kreativ på dass? Eg begynte f.eks å skrive mens eg satt på den hvite hest nå, og så da eg var ferdig på do satte eg meg oppå dasslokket for å fullføre skrivinga, men da forsvant hele leksa gitt. Hadde innlegget klart i penthouse’n, men det forsvant som en vind så fort eg dro opp buksa. Vel vel, vi får da se hvordan dette blir, mulig at energitanken bare har gått tom for koffein nå.

Direkte fra den hvite hest!

Forresten så skulle eg vaske badet i dag, men det er ikke aktuelt nå. Da Doc foreslo at han kunne ta det var det nummeret før eg ble nyforelska igjen. Den gutten vet hva eg liker, han har til og med tatt gulvene i dag. Så da gjensto det faktisk bare for meg nå å redusere bunken med regninger, det er ikke så tungt heldigvis. Og i morgen skal eg vaske sofaen da vi har en Tass som løper rett fra lettsalta asfalt og inn i sofaen hver dag.

Ellers vil eg tørre å påstå at eg føler meg ganske ung tross skavankene mine, for når eg så meg i speilet på badet så eg ut som en halvstekt grandis i fasaden. Siste året har det poppa frem mer kviser enn eg rakk å få gjennom hele puberteten til sammen. Fikk tips om at DENNE skulle ta det meste, så nå er planen å smiske litt med husets herre. I disse inflasjonstider er det greit å ta sånne uventa utgifter i plenum, sånn for husfredens skyld. Så får vi se om det blir noe bedre.

 

Snap/Insta

2 thoughts on “Tanker fra den hvite hest!

  1. Jeg har “skrevet” hele blogginnlegg og planlagt hele skoletimer i dusjen jeg. Der funker det aller best for meg 😁Ofte sitter jeg med Wordfeud -spill på mobilen i de fleste andre settinger 😂Men i dusjen får ikke mobilen være med 😉

    1. Hehe ikke dumt 😅 Men eg glemmer sånt så fort eg flytter på meg, må skrive med en gang 😂 Har ikke tall på hvor mange ganger eg har gått til kjøkkenet bare for å snu fordi eg ikke andr hvorfor eg er der 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top