Ga litt faen i dag!

Var nok ikke riktig våken da eg krøp ut fra dyna i morges, men da eg åpna ytterdøra fikk eg i alle fall øyne. Der lå det nemlig 15 cm nysnø på bilene. Nå igjen? Starta opp og kosta bort alt fra Forden, sjekka klokka kjapt. Den indikerte god tid, så eg kosta like greit Subaruen også. Merka raskt at eg fikk en bedre start på dagen av å gi Doc en bittelitt bedre morgen, og kunne stolt rulle avgårde på jobb. Der gikk det for det meste i det vanlige; kaffe og jobbing.

Skal nevnes at enkelte dager blir eg mer surrete enn andre. Vi er ganske mange på det lageret, og mange forskjellige musikksmaker. Når bassen fra andres høyttalere overdøver podcasten eg har på øret med de HER (enda de er veldig gode til den prisen), da får skallen min slagside. Det var dermed en glede å kunne si ja til å hente dattera til Doc en time etter jobb, da hadde eg en god unnskyldning til å slå ihjel litt tid med total avkobling. For all del, eg hadde selvsagt henta henne uansett.

Nei, man skal helst ikke reklamere for solarium, men det ga meg den boosten eg sårt trengte nå.

Nå kunne eg ta meg tid til det eg har tenkt på så mange ganger i vinter, ligge flat, kjenne varmen steike, gi litt faen (dog uten pose) og få litt D-vitamin. For 15 år siden var mitt andre hjem Brun og Blid, eg tok 30-45 min sol nesten daglig en periode. Det var virkelig ikke bra nei, eg har lært mye siden den gang. Men det eg savna fra solsenga var å bare ligge helt i fred med egne tanker, koble fra omverden, og virkelig slappe av.

Det ble bare 12 minutter i dag siden det er lenge siden eg har tatt sol, men det var 12 gode minutter, som også stopper eksem og kviser litt. Fikk henta dattera til Doc og kjørt henne hjem, før eg kjørte meg selv hjem på prærien og datt nedi stolen. Foruten den faste sirkuleringen med Tassen mens Doc lagde mat, har eg ikke gjort en dritt hjemme, og det har vært helt topp!

 

Snap/Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top