Det funker!!!

Fy så støl eg er i dag! Trodde ikke eg kjørte økte sååå hardt i går! Du kan forresten lese om den HER om du gikk glipp av det. Vel, da har det jaggu funka da, og det er jo hele poenget med denne treninga. Armer, rygg, mage og ræv verker, og prøver eg å bevege meg verker det bare mer. Det at eg er så støl må jo bare bety at eg har mye muskler, for man kan jo ikke bli støl om man ikke har muskler å være støl i.

Men dette skal ikke stoppe meg i å nå målet mitt, nå skal eg fortsette beinhardt fremover. I går droppa eg squats og tok en joggetur i stedet, så i dag fortsetter eg forsiktig med bein og armer så eg ikke overdriver og ødelegger for meg selv. Og så tar eg en joggetur med Tassen i kveld også, får håpe det snør mindre da enn i går. Dagen i dag starta forresten med litt snømåking for å finne bilen igjen, så litt trim har eg alt fått!

Nå er eg jo på jobb, og her håper eg det kommer masse varer inn denne uka, for eg er klar for å sjaue selv om eg er støl. Snart er det forresten lunsj her, og det fine med jobben er at kantina vår har blitt veldig bra. Det er stor og frisk salatbar, man kan velge varmmat, og det er også diverse smurte brødsorter. Tror eg kommer til å velge salat i dag, vi får se hva som er i varmdisken, er det magert går eg for det.

Middagen hjemme i dag er enda ikke planlagt, men kjenner eg Doc rett ringer han snart med bestilling, ja altså det eg må handle i butikken på vei hjem etterpå. Da skal eg lure inn noen ideer med wok eller noe annet som kanskje ikke er så feitende. Men en ting eg ikke klarer å kutte helt ut er brus, kan fint drikke saft i tillegg, men eg må ha et glass kald Cola innimellom!

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Det funker!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top