Sårt trengt medisin!

Hællemåne!! Våkna ikke før klokka var kvart over sju i morges, skulle vært på jobb for et kvarter siden! Det var bare å få på meg fillene og kaste meg i bilen, heldigvis dusja eg i går kveld. Ja, eg må benytte meg av muligheten til å få skryte av DETTE vidunderet som frisøren min anbefaler mot slitt og tørt hår. Etter mange uker i bobil er ikke håret bra, men den gir meg englehår igjen. Ellers kan eg meddele om et sprengt blodkar på øye, var nok derfor eg kjente puls der i går kveld.

Helt normalt etter litt stress og sånn… Vakkert?

Som gjentatt til det kjedsommelige har eg vært mye sliten i det siste. Det er noe som går ut over crohnsen, hvilket gjør meg enda mer sliten. En artig liten rund sirkel det der. Da passa det utmerket at eg skulle på Ahus for ny dose medisin i dag. Der fikk eg vite at eg også hadde legetime. Den hadde jo eg helt glemt, hjelper lite med et varsel på Helse-Norge to mnd før. Men nå regner eg med å våkne opp mer uthvilt i morgen.

Bare meg og isteen som er klar for å sitte en halvtime med nål i armen!

Hælene begynner å komme seg, men de lærde ville nok strides om eg skal tro på disse sålene videre da beina ikke blir bedre. Vel, eg velger å prøve litt til, enten blir eg helt skakk, eller så blir eg bedre. En risk eg er lett tar. Da var det ekstra trivelig at Doc hadde satt på ei maskin med klær som eg skulle henge opp. Så susete som eg var presterte eg å brette pent sammen halvparten før det gikk opp for meg at det faktisk skulle henges på tørk!

Ja, du skjønner kanskje hvorfor eg ble glad for medisin i dag da, det hjelper på så mangt. Men eg blir trøtt av den, så resten av dagen har eg tilbrakt vekselsvis på sofaen og på tur og lek med Tassen. Doc har stått for middagen, og ellers vært passivt selskap på sofaen hvor vi har stirra tomt mot skjermen på veggen. Det passer oss begge utmerket. Så er vi mer klar for morgendagen, hva enn den måtte bringe.

 

Snap / Insta

2 thoughts on “Sårt trengt medisin!

  1. Ser ut som vi kan ha litt sanne type hår. Jeg bruker uanstendig mye penger og tid på håret for tida i håp om å finne rytmen hvis di skjønner. Takk for hårmaske tips. Er snart tom her. Har en Ref balsam her som er god, tror det er samme linjen🙋‍♀️ artig å lese din lettbente, humoristiske oppsummering an noe som må være både vondt og slitsomt. Håper dagen ble sånn nogenlunde🙋‍♀️

    1. Heisann! Dette tynne slitte tjafset av et kråkereir blir det nok ikke brukt så mye på. Har en god sjampo, conditioner og kur 😅 Aldri noe dilldall i håret etter dusjen, føner ikke engang, bare lufttørker 🤠 Har prøvd så mange «fantastiske» produkter dom andre frisører og selvutnevnte eksperter påstår er det aller beste, men alle sånne «vidundermidler» gjør bare håret mitt fett og mer slitt, så det beste er å gjøre minst mulig, i alle fall her 😂 Holder meg til Matrix og REF 🤠 Og ja, det fleste dager blir bra til slutt, takk det samme 🤠

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top